miércoles, 10 de abril de 2013

Historia sobre Clara



Historia de Juan Carlos
                      
en esta historia me pongo en la piel de Clara. relato segun Yo. un dia en la vida de ella.  eso si. no se exactamente como es su vida.asi que solo hago imaginando. el texto lo pongo en mi idioma natal( y el de ella tambien)

Dedicado a ella. Con el Cariño de un chico enamorado que cuando estoy con ella estoy Feliz

            Un dia en la Vida de Clara
 Me Alçe a  les 8 del mati.  ma mare em prepara un bon got de llet,el meu germa Juan Carlos que es diu igual que el de la meua Escola i que soñe totes les nits. se ha anat al institut i  mon pare em prepara les coses per a anar al colegi.
Cuant vaig al cole.sempre pense en Juan Carlos. es un xic molt Guapo,Simpatic i cuant estic amb ell me estic contenta.ademes yo li agrade i la meua mestra Eva ho sap i Rosana a qui vuic molt.tambe.Rosana es la mestra de Juancar.aixina li diu Eva. I yo li dic Igual. ell me va ficar El apodo de Clari, i com he dit. estic molt contenta cuando estic amb ell. i els seus abrasos son per a mi.molt dolços.
Sara F i Florina son dos de les meues Millors Amigues. Florina i Yo parlem sempre sobre Juancar, Florina me diu que es molt Guapo, i rao que te. Ell es molt Guapo. Sara F es una Gran Amiga y Advina perque Un Dia Juancar es va quedar asombrat perque ella sabia el menu i ell va dir que era Adivina.
Arribe al colegi i vaig a la meua Classe. esmorze i faig un poc de feina. a Vegades tinc sort de que Juancar pasa a fer el Menu i ell me mira.se nota que yo li agrade a ell. i cuant ell va al pati. yo li veig jugant o sentint musica. i yo pense. Estime molt a ell.
despues vaig al pati i jugue o parle amb Florina, Sara i Maria.
i torne a Classe yifaig Treballs.
despues vaig a dinar y cuant ixc sempre veig a Juancar i yo li salude.ell me torna el saludo amb Clari. a vegades cuant tinc sort parle en ell sobre Rosana.
despues vaig a Classe i a vegades a la classe de Isabel. i yo faig Plastica,Radio,etc. els dimecres tinc Gimnasia amb Nicolas.
i me torne a Casa. Berene un Bon Bocadillo i li explique a ma mare tot el dia.  despues veig la tele i pensant en Juan Carlos.  arriba el sopar i sope,despues veig un poc de tele i me vaig a Dormir.Sempre Soñe amb Juan Carlos, i ell me diu en Somnis,Te Vuic Clara,Estic Molt enamorat de tu.Te estime. i en els Somnis ell me besa,Deixat-me Embobada.  Aixi es un dia en la meua vida.

Bueno Eso es todo lo que pienso que hace ella. es cierto que Florina y Sara son sus mejores amigas. y yo le gusto. si no os importa hablo en Valenciano lo siguente.
Ella es qui me fa feliç, y estic enamorat,No.Enamorarisim de ella, ahir me va sorprendre ella i me vaig sonrojar, yo li pregunte Nervios.que fas aci? i ella me contesta.A Voret, i ella i yo ens vam abrasar, me vaig quedar relajat perque cuant ella me dona un abras me fique molt content i vaig notar una sensacio Molt Agradable. estic molt feliç cuant estic amb ella. que tome nota la Germana Mijana de Selu, dels Abrasos. potser un dia tambe tinga ella un abras. de Moment Clara Guanya 2-0. ella es el Pla A com el seu apellido  i La Germana de Selu es el B.
Eso es todo. Que pasen un Buen dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DEJA UN COMENTARIO POR FAVOR. GRACIAS